Laatste dagen in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Sydney!

Door: sararuiten

Blijf op de hoogte en volg Sara

27 Januari 2011 | Australië, Sydney

26-01-11

Hee allemaal!! Happy Australia day!

Dat was het vandaag namelijk! Het is een beetje het zelfde als koninginedag in nederland, overal gratis optredens en iedereen gaat naar het strand of bbqen of naar de parken om lekker wat te drinken.. Had er alleen niet heel veel van meegekregen want moest werken dus was wel jammer.. was ook echt zo warm vandaag!! en echt super druk op me werk want het is een poblic holiday dus iedereen was vrij! Maar we hebben het weer overleefd!! Was op het laatst ook super leuk want der is zo een koppel die wel vaker in het cafe komt en die komen uit nieuw zeeland.. En die zijn altijd super enthousiast als ik der ben want haar ouders zijn allebij nederlands zij is dan alleen geboren in nieuw zeeland en hun hebben echt overal over de wereld gewerkt, gewoont en gereist is echt een leuk koppel! En ik ben altijd gewoon lekker met ze aan het kletsen als ze der zijn.
Kwamen ze vandaag met een kaart van nieuw zeeland en een lonely planet hadden ze gewacht totdat ik klaar met werken was en ben ik dus bij ze aan tafel gaan zitten.. Hebben ze me alles over nieuw zeeland verteld en allemaal leuke plekken op de kaart gemarkeerd die roos en ik moeten zien echt zoo leuk! Wouden ze me hun lonely planet ook nog is geven maar die had ik natuurlijk al gekocht.. maar echt zulke aardige mensen!! Echt super!!
Was na me werk lekker naar hide park lekker in het gras liggen mensen kijken helemaal goed met dit weer natuurlijk!
Afgelopen maand niet echt heel veel bijzonders meegemaakt ben elke dag aan het werk eerst ook nog in de italiaan maar sinds ik daar had gezegd dat ik mischien weg zo gaan belde ze me niet meer om te werken dus was wel even shit maar gelukkig had ik me andere baan nog in het cafe en kon ik daar elke dag werken dat was weer opgelost!!
Ahhh en bijna naar nieuw zeelandd!!!!!!!!!!!
Dan begint het 2e deel van me reis word heel anders maar denk mooier en leuker! Heb nu natuurlijk de oostkust gedaan (en Darwin dan) maar dat is allemaal beetje voor backpackers enzoo was natuurlijk wel echt super mooi maar nu eerst Nieuw zeeland wat echt super is natuurlijk!! En dan alsik terug kom in australie (Melbourne:D) ga ik de westkust doen dus heeel anders allemaal want dat is veel minder touristisch dus dat is denk wel heel erg leuk!!
Kan echt niet meer wachten Roos gaat morgen al vliegen was spannend voor der maar gaat helemaal goed komen!! En ik nog 2 dagen werken en dan ook die richting op!! Ook weer super veel zin om te vliegen!

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Had gister me berrichtje getypt maar had het nog niet geplaatst dus is even een dag later..
Vandaag weer gewerkt was echt super druk was wel goed want dan gaat de tijd altijd snel!! Morgen laatste daggie werken:D:D aahh echt lekkerjoh!! Roos zit ondertussen ook al in het vliegtuigg!! Zoooveel zin om der weer te zien word echt leuk met zen 2e een maand lang in de auto reizen:D En lekker bijkletsen echt genieten!!
Nou me volgende berrichtje zal vanuit New zealand zijnn samen met roos:D
Jullie horen van ons!!
(O,ja let niet op de spelfouten had even geen zin om mezelf te verbeteren :P)

xx


  • 27 Januari 2011 - 09:08

    Mam:

    Heeee Meis,
    Net een berichtje van Roos gehad, zit in Engeland op Heatrow te wachten!!
    Geweldig nog ff en jullie kunnen elkaar heerlijk in de armen sluiten!!
    Het zal wat worden met jullie, en de auto (stationwagon toch?) en op weg!! Belevenissen, lekke banden, enz enz, ben benieuwd, en ook de mooie plekken die jullie gaan zien!!! Gaaf.
    Nou wij gaan aan een bakkie, en bel je morgen voor dat jij weer vertrekt!!! Wat een ondernemende meiden, ben blij met onze stabiele Deb en Gerb!!! Onze steun en toeverlaten!!! haha!!
    X X X

  • 27 Januari 2011 - 13:07

    Debbie:

    Hier even een bericht van je stabiele zus (aldus mam... haha). Wat een sukkels bij die Italiaan! Les voor de rest van je reis... niet meer zeggen dat je misschien weggaat! Heerlijk Roos onderweg naar je! Voor jou ook ff lekker vrij na al dat gewerk! Ben benieuwd naar NS! Wordt wel weer tijd voor 'verse' foto's :) Nou skat lekker genieten met z'n twee!! Hele dikke zoen

  • 27 Januari 2011 - 16:09

    Conny:

    Hé lieve Saar,
    Wat is het toch onwijs leuk om al die mensen te ontmoeten!! En wat heerlijk dat Roos nu naar je onderweg is!! Op naar Nieuw-Zeeland en heerlijk genieten met elkaar!! SUPER!! Ga lekker allemaal leuke dingen doen... En dan gaan we het weer helemaal volgen!!
    Dikke zoenen Chris en Conny

  • 27 Januari 2011 - 17:31

    Lonneke:

    Wauw schat, wat vindt ik het fijn dat roos die kant op komt! lekker een vertrouwd gezicht! ik weet hoe fijn je het vindt en hoeveel jullie elkaar missen! geniet van elk moment lieverd! veel plezier samen dikke kus mij

  • 29 Januari 2011 - 12:47

    Elly:

    Ook wel lekker toch Saar, even werken bij 1 baas. En wat heerlijk straks samen met Roos door Nieuw Zeeland trekken. Heel veel plezier samen.

    Elly x

  • 01 Februari 2011 - 23:36

    Mirthe En Ria:

    Hallo Saartje,

    Nou meid even een berichtje vanuit Ecuador. Wat heerlijk voor je dat Roos er nu is. Wat zullen jullie blij zijn geweest om elkaar weer te zien na zo´n lange tijd. En nu rijden maar in die car. Geniet ervan na al het werken en doe voorzichtig hoor dat doen Mirt en ik ook, haha. Wij hebben het trouwens helemaal geweldig hoor. We zitten nu heerlijk in het Andes gebergte en gaan morgen een trip doen naar de Incafamilies. Nou lieve schatten een hele dikke kus van ons en Buen Viaje

  • 17 Februari 2011 - 09:52

    Lida::

    Hallo meiden! Al een tijdje niets laten horen maar ondertussen zijn jullie natuurlijk al lekker samen! Heeeeel veel plezier hoor! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2011

Thailand

02 Juli 2011

Laatste weekjes Australie

19 Juni 2011

Barkly Homestead

08 April 2011

Roadtrip

19 Maart 2011

Back in Australia again!
Sara

Actief sinds 09 Juli 2010
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 16764

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2010 - 29 Juli 2011

Australië

Landen bezocht: