Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu

Thailand

Door: sararuiten

Blijf op de hoogte en volg Sara

28 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Hee Allemaal!
Ik zit op dit moment weer in Bangkok!! Was vanochtend om half 6 aangekomen met de nachtbus, had ik een tuk tuk naar een hostel toe genomen want was super moe (natuurlijk helemaal geen slaap in die bus). Dus even een kamertje gehuurd voor vandaag dat ik nog even kan slapen en even een douche kan nemen voordat ik het vliegtuig vanavond neem naar huis!!
Maarja jullie zullen natuurlijk allemaal al wel de verhalen hebben gehoord van de 2 weken met ouders! Was echt super gezellig een fietsroute door Bangkok, de trektocht door de jungle die ik zelf echt het leukste vond! Lekker door de jungle heen lopen (vond me vader al helemaal leuk! alleen beetje minder als het regent met al die modder haha ik was echt heel vaak gevallen in de modder) En leuk in die dorpjes van die stammen geslapen, me vader ook nog van een olifant af gesprongen haha. Dat was gewoon een hele toffe tocht! Hadden ook nog een tocht naar Chang Rai gedaan naar de goude driehoek was wel leuk hadden een leuke (Prive) gids Tu Tu super enthousiast dus was wel leuk! Toen de nachttrein weer terug naar Bangkok gepakt die hadden we ook de heenweg genomen is echt super relaxed reizen. In Bangkok zouden we eigenlijk al afscheid nemen maar omdat het Buddadag was reden der geen treinen naar de plaats waar ik heen wou. Nou toen maar met me ouders mee in een super volle trein haha moesten onzelf der echt inpersen was grappig en toen aangekomen na een paar uur in Cha am de plaats van bestemming voor me ouders een beetje rare taxi chauffeur gekregen die me uiteindelijk in een busje had gezet (zonder normaal afscheid te kunnen nemen van me ouders) naar een andere plaats waar ik het zelf dan allemaal maar weer uit moest gaan zoeken hoe ik in Chumpon moest komen. Want ik was onderweg naar Koh pang Ngang het Full moon party eiland want daar was de 17e een Full moon party. Nou uiteindelijk de trein kunnen pakken naar Chumpon en toen een nachtboot naar Koh tao net op het nippertje gehaald. Was echt zo'n oude boot met matjes op de vloer waar we dan konden slapen. In Koh tao een andere boot geboekt naar Koh pang ngang daar dus met 4 engelse aan de praat geraakt waar ik uiteindelijk ook mee in een bungalow in een super mooi resort in Koh pang ngang belande dus was wel leuk! 2 meiden Anna en Rosie en 2 jongens Richard en Sam uiteindelijk ook met hun naar de full moon party gegaan! Was echt super tof!! Het was na nieuw jaar het grootste full moon party van het jaar dus het was echt ongelofelijk druk, bodypaint gekocht onzelf helemaal ondergeschilderd met glow in the dark bodypaint want dat hoort er dan bij, iedereen is ondergeschilderd echt super leuk!
Nog een nachtje in Koh pang ngang gebleven wou zelf nog even langer blijven maar de engelse vroegen of ik met hun mee ging naar Koh phi phi en ik had toch geen plan dus dacht waarom ook niet dus de volgende dag naar koh phi phi(ook best wel een party eiland). Daar nog een snorkel trip gedaan en naar het eiland van de film The beach geweest was echt wel heel mooi was echt wel een leuke trip! Dus uiteindelijk 5 nachten nog met die engelse daar geweest toen gingen hun dus weer verder reizen en toevallig was Ruud in Thailand aangekomen paar dagen daarvoor dus die kwam gezellig naar Koh phi phi dus laatste 2 nachten met Ruud naar de rasta bar biertjes wezen drinken.. Ze hadden daar een boxingring in het midden van de bar staan en dan kon je als backpacker mee doen voor een free bucket (een emmertje met drank) dus dat was wel grappig om naar te kijken. Was nog wel even gezellig met Ruud. Nu dus weer in Bangkok aan het wachten tot me vlucht die om 0230 gaat.. Wel veel zin in! Maar het idee dat ik morgen thuis ben is echt super raar! Krijg der een beetje een zenuwachtig gevoel van haha ik weet niet..
Naja dit is dan me laatste vehaal! Bedankt dat jullie me toch het hele jaar hebben gevolgd! Vond het harstikke leuk al de reacties enzo! En ik zie jullie dus allemaal heel snel weer:D!!
Dikke kus! xx

  • 28 Juli 2011 - 12:05

    Je Moeder :):

    :) :) :)
    tot morgen schat, heb er zin an!!!
    X

  • 31 Juli 2011 - 10:41

    Sonja:

    Welkom thuis, aussi!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 01 Augustus 2011 - 18:16

    Chris En Conny:

    Hoi lieve Saar,
    Nog effe je laatste verhaal gelezen van je prachtige reis!! Wij hebben enorm genotenvan alle verhalen en zijn blij dat je weer lekker thuis bent!!
    Dikke zoen Chris en Conny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Australië

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2011

Thailand

02 Juli 2011

Laatste weekjes Australie

19 Juni 2011

Barkly Homestead

08 April 2011

Roadtrip

19 Maart 2011

Back in Australia again!
Sara

Actief sinds 09 Juli 2010
Verslag gelezen: 1156
Totaal aantal bezoekers 16758

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2010 - 29 Juli 2011

Australië

Landen bezocht: