Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu

Brisbane

Door: sararuiten

Blijf op de hoogte en volg Sara

21 November 2010 | Australië, Brisbane

Hee

Nou ik ben ondertussen alweer in Brisbane!! Echt lekker weer even een groote stad!
Na Airlie beach de nachtbus naar 1770 hij was alleen 1,5 uur te laat dus zaten we daar met al de backpackers bij elkaar, waren een paar jongens uit schotland gitaar aant spelen haald een van hun gewoon een doedelzak uit zen koffer haha dus was echt vet grappig dus dat maakte het wachten een stuk leuker haha:P

In 1770 hadden we die chopper tour (even de motorchick uithangen haha) was echt zoooo leuk hadden allemaal een kleine chopper ik had een zwart met gele en vlammen erop haha en we hadden allemaal een leren jas met vlammen en neptatoo's in onze nek haha was echt zo leuk 3 uur lang rond gereden, kangeroo's gezien was echt vet leuk!! Op het einde potato wedges met sour cream en chilli bij zonsondergang gegeten en toen terug naar het startpunt gereden was echt een super leuke dag!!
Na 1770 hadden we de bus naar Rainbow beach genomen om de volgende dag naar Fraser Island te gaan aahh was echt zoo leuk!!
We wisten eigelijk niet precies wat we nou geboekt hadden dus dat kregen we daar eindelijk te weten.. Was het dus een 3 daagse tour op Fraser met een 4wd jeep en we sliepen in tentjes geen wc geen douche dus lekker alles int wild was echt super leukk!
Onze groep bestond uit 4 jeeps in de voorste jeep reed dan de jongen die ons Fraser liet zien en wij reden der achteraan. Zaten met zen 8e in de jeep was echt super gezellig. Echt mooie plekjes gezien was echt super leuk. Natuurlijk koken op zo'n verrot gasstelletje. En op Fraser zijn echt super veel dingo's dus we moesten goed opletten dat we niks buiten lieten staan en alles, dolfijn, zeeschildpadden en een haai gezien was echt super tof!! Dus dat was echt een leuke trib!!
Na Rainbow beach hadden we dus bus gepakt naar Noosa! Was ook wel leuk.. Veel surfers en 1 dag zijn we nog even actief geweest haha waren we naar een national park gelopen en wat routes gewandeld! En een koala gezien!! De eerste voor mij in het wild dus dat was leukk!!
Na Noosa.. BRISBANEEE!!
Gister aangekomen echt lekker weer een groote stad en wat andere mensen dan backpackers dus helemaal goed hier..
Loop ik het hostel binnen, hoor ik SAARTJEE was Sjors daar! Een van de jongens van de groepsreis waar ik mee verder was gereist naar Darwin dus dat was echt super leuk en later kwam Ruud ook nog die andere jongen waar we mee reisde en Benthe ook een meisje van de groepsreis dus was echt grappig!! Had wel weer moeite om Nederlands te praten is echt heel vervelend dat het dan niet vloeiend gaat! Maarja..
In de avond dachten Julia en ik een gratis kroegentocht te hebben dus wij waren der al helemaal klaar voor.. toch nog even bellen of er plaats voor ons was.. Bestaat die kroegentocht niet meer haha dus wij maar aan de goon int hostel voetbalwedstrijd kijken haha..
Later toch nog uitgeraakt met een meisje uit de US die ook in onze kamer sliep en Ruud, Sjors en Benthe waren er ook dus was weer een gezellige avond!
Vandaag gewoon even rustig dagje hoop dat ik me zus nog even spreek die weer lekker thuiss van Afghanistan is!! En ik ga even wat dingetjes regelen.. Enn naar de nieuwe film van Harry Potter!! Zin inn!!
We blijven nog 2 nachten meer in Brisbane en dan gaan we door naar Byron bay!! Heel veel zin in! Hoor van iedereen dat het super leuk is daar dus we blijven daar een paar dagen en uiteindelijk de Surftour naar Sydney!! Dus allemaal harstikke leuk!!
Jullie horen vast gouw weer wat van me!

xx

• 21 November 2010 - 10:04

MAM:

Hee Meis :)
    Wat een heerlijk verhaal weer, was natuurlijk al wel op de hoogte van het eerste gedeelte!! Dan toch ook weer gezellig wat "oude" bekende te zien!! Grappig!!
    Deb, Roos en ik gisteren naar Harry Potter geweest, heerlijk weer hoor!!!
    Kijk of het je lukt op de skype vandaag!!! En morgen en overmorgen zijn we in de ochtend ook thuis!!!
    Dikke zoen, ook voor Julia!!! :)
    X X X

• 21 November 2010 - 11:55

Debbie:

Heej motorchika!! Lekker weer wat van je te lezen! Wat hebben jullie alweer veel gedaan joh! Jeetje gaaf hoor! Dikke kus van ons! xx

• 21 November 2010 - 15:58

Lonneke:

Hee lieverd, iedere keer heb je weer zo'n super lekker lang verhaal en iedere keer vind ik het weer te gek om te lezen! helemaal leuk weer wijffie, ik ga ook naar harry potter nga naar de 3d versie in amsterdam:D! geniet lekker lieverd van alles en ben benieuwd naar je volgende vehaal!

• 22 November 2010 - 13:34

Marieke!:

Hee Saartje!

Ontzettend bedankt voor je kaart, super leuk! Ow ik krijg inene een gigantische trek, na het lezen van jou verhaal, in patato wedges met sour cream!!!! MMMMMMMMM....
    Wat maak je toffe dingen mee...Byron Bay ik ben jaloerssss..GENIET lieverd!

XXX

• 22 November 2010 - 19:54

Sonja:

Hallo darling,
    Het klinkt allemaal weer erug gezellig Saar;) Gaaf dat je nu eindelijk de kangoeroes hebt gezien en al die andere dieren.
    Blij dat je het zo naar je zin hebt!!
    Hier alles oké hoor!! Het wordt een beetje winter, koud, gordijnen dicht, kaarsjes aan, Sniklaas is weer in het land dus de schoenen staan klaar :D
    De winkels zijn alweer leuk in kerstsfeer.... raar hè....
    Wel weer een gezellige tijd dus!
    Heb ik nog opzienbande nieuwtjes..
    eigenlijk niet deze keer, ik zal weer even gaan spitten in de kranten :)
    Lieverd, ik lees graag je volgende story weer en voor nu een dikke zoen.
    Big hugg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 23 November 2010 - 18:13

Chris En Conny:

Hé lieve Saar,
    Het is toch allemaal erg leuk en gezellig hoor wat je doet!! En wat grappig dat je weer mensen tegenkomt die je al eerder tijdens je reis hebt ontmoet!! Ondertussen ben jij alweer verder gaan reizen en wij zijn weer heel benieuwd naar je volgende verhalen!! Ga nog herlijk genieten van alles en tot de volgende keer!!
    O ja Saar... wat leuk om een kaart van je te hebben gekregen helemaal uit Australië!!
    Dikke zoen Chris en Conny

• 28 November 2010 - 17:07

Elly:

Zo motorchick, ha ha, als je moeder het donderdag net zo goed doet als jij, komt het helemaal goed....

Je maakt wat mee daar zeg, erg leuk joh. Hele andere avonturen dan je zus in jouw andere wereld. Hoe was Harry Potter, wil er ook nog naar toe.

Nou meis lekker genieten Byron Bay straks.... Wat leuk en toevallig dat je al die bekenden weer tegenkwam.

Elly x

• 29 November 2010 - 13:49

Lida:

Nou Saar, het motorvirus zit wel in de familie hoor! :D Je doet ook maar van alles! Geweldig hoor! Lees net op hyves dat Jelle kotsend in het ziekenhuis is beland... (gaat weer goed nu hoor) Gelukkig pak jij het dan iets beter aan! Ga zo door!! :)
    Groetjes!!