Airlie beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu Airlie beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu

Airlie beach

Door: sararuiten

Blijf op de hoogte en volg Sara

11 November 2010 | Australië, Airlie Beach

hee ben ik weer!

Ondertussen ook alweer van de zeilboot af na 2 weken.
Kerry was te erg gewent was om alleen te zijn en hij werd boos om de kleinste dingetjes dus we dachten het is maar beter om van de boot af te gaan want het werd steeds erger dus nu in airlie beach is echt leuk hier! Heel veel lol gehad met juul op de boot en super mooie dingen gezien!
Afscheid van het groepje in Cairns waar we al die tijd mee woonden was wel shit en iedereen vond het echt jammer dat juul en ik weg gingen.. Er moesten zelfs jongens huilen haha was echt wel schattig haha en we hebben nog steeds contact met iedereen dat is wel leuk!
Jamie en Johnny brachten ons naar de boot en daar begon de sailtrip!!
Was echt super gaaf 1e nacht bij een onbewoond eiland overnacht 2e dag hadden we een kleine haai gevangen!! Was echt zo tof! Die scherpe tanden enzoo maar Kerry had em dood en schoon gemaakt en we hadden em de volgende dag gegeten echt zoo tof en het was echt lekker!
Onderweg probeerde Kerry ons zeilen te leren (hij verwachte na 1x uitgelegd te hebben dat we het wel konden) dus toen kwamen we er achter dat hij niet de beste leraar was en zeilen niet echt mijn ding was haha.. maakte zooveel fouten was echt een kluns haha.. Kerry kon dat niet hebben en werd daar gefrustreerd van dus dan begon die weer op me te zeuren en lukte het de volgende keer al helemaal niet dus het was niet wat we gehoopt hadden..
Elke de avond wanneer we Kerry hoorde snurken (het teken dat ie in slaap was) maakte Julia en ik der alleen maar grapjes van en lagen we de heletijd in een deuk hoe hij zich gedraagde en waar hij zich allemaal druk om maakte dus we maakte er gewoon echt super veel lol om met zen 2e! En op de boot leerde we dus een paar australische woorden kennen en toen hebben we dus nickname voor Kerry uitgevonden: Cantancerous old basterd haha.. Canancerous beschijft alles wat Kerry is altijd in een slecht humeur een zeur en alles.. Dus dat heeft ie wel vaak gehoord haha hij kon der wel om lachen gelukkig..
We hebben natuurlijk echt super veel mooie eilanden gezien en we hebben Magnetic island bezocht daar eindeijk een douche na 5 dagen zonder! We konden ons op de boot alleen maar wassen en dan ook nog met zout water dus de douche was echt een hoogtepunt! Daar 2 dagen gebleven ook 1 dag met de bus het eiland bekeken! Was ook wel even leuk!
Toen weer verder zeilen de Whitsunday's nog gezien was ook echt super mooi!!
De 1e dag echt mooi weer! De 2e dag dat we naar whitehaven beach gingen was het niet echt goed weer dus dat was wel jammer maar woow het was mooi!! Echt dat zand was echt heel wit het is ook 1 van de 10 witste stranden in de wereld was echt heel mooi! Dus daar geankerd en overnacht.
De volgende dag wouden we vertrekken maar het weer was erg slecht maar toch maar gaan proberen pff wou dat we dat nooit hadden gedaan! 4 meter hoge golfen we waren bang johh en het regende vet hard! Toen we eindelijk aankwamen op Hamilton island waren we echt van die oudjes naja Julia en ik (Kerry is der al 1 haha:P) helemaal doorweekte handen en voeten haha maar waren blij om van de boot af te gaan! Was genoeg die 2 weken.. De ferry van Hamilton naar Airlie terug genomen en daar waren nog jongens die we konden dus meteen de volgende avond BBQ aan het strand en weer een hele gezellige avond gehad!!
Gister hebben we onze reis naar Sydney verder geboekt en alle trips enzo aah ga zulke leuke dingen doen!! Maarja als we in Sydney 1 december aankomen na de surftour die we hebben geboekt ben ik dus helemaal blut haha dus zijn nu al voor werk aan het zoeken!
We vertekken morgen:D Heeeel veel zin in!! Moeten alleen nog even vragen hoelaat we bij de bus moeten zijn haha..
Vanavond weer een BBQ bij het strand met een groepje eerst even met pap en mam skype want die zijn natuurlijk terug van Afrika!! Heel erg benieuwd hoe die het hebben gehad!
Jullie horen vast gou een berichtje van me met de trips die ik dan heb gemaakt!

xx

• 11 November 2010 - 06:37

Sara Ruiten:

IK HEB TROUWENS OOK WAT FOTO'S OP MIJN HYVES GEPLAATST!!
    XX

• 11 November 2010 - 07:04

Lonneke:

Lieverd, wat een fantastisch verhaal weer zeg wat heb je weer een mooie dingen gezien! verstandig dat jullie van die boot zijn gegaan voor hetzelfde geld flipt die gast een x? ben benieuwd waar je nu gaat werken en of je het leuk vindt hiehie! ik ga je zo nog even terug mailen schat dikke kus mij

• 11 November 2010 - 07:42

Mam:

Was weer ff lekker Saar en zijn we weer helemaal op de hoogte en jij ook!!! haha Zal ook wat foto,s op de hyves doen!!
    Tot op de skype X X X :)

• 11 November 2010 - 07:45

Ria:

Jeetje Saar wat een avontuur op de boot!!!En meid wat een vreselijke man. Voordat jullie gingen leek hij toch zo aardig??Nou gelukkig dat jullie van hem af zijn en dat je onzeker van hem werd dat snap ik...Dan lijkt alles wel fout te gaan en ik zie het helemaal voor me. En wat een lol zullen jullie er ook om gehad hebben.
    Ben benieuwd waar je nu weer aan het werk raakt.
    Ik heb je moeder nog niet gesproken en ben benieuwd naar hun verhalen hoor. Ik ga haar zo maar eens proberen te bellen..Nou lieverd doe voorzichtig en we blijven op de hoogte hoor. Dikke kus van Rie

• 11 November 2010 - 18:12

Conny:

Hé lieve Saar, wat leuk om weer een bericht van je te lezen. We waren al enorm benieuwd naar wat je mee ging maken op de boot. En... dat is weer heel veel geweest. Ga je nu verdeer reizen met Julia?? Dat is toch prachtig dat je iemand hebt ontmoet waar je zo goed mee kan opschieten!We gaan je weer verder volgen!! En ga weer heerlijk genieten van al het moois wat je gaat meemaken!! Heel veel plezier!! Dikke zoenen Chris en Conny

• 13 November 2010 - 21:52

Lida:

Hé Saar,
    Nou meid, jij weer aan vaste wal en paps en mams weer veilig thuis hoor. Je hebt ze vast al gesproken en wat foto's op de hyves gezien. Wat een avonturen weer zeg! Van allebei! Blijf genieten hoor!
    Groetjes! :D

• 14 November 2010 - 09:14

Mirt:

Wat maak je toch heerlijk veel mee Saar!! Super geweldig! Mooi dat je het zo naar je zin hebt!
    Lees met veel plezier je verhalen hoor! ;)
    Have fun met doorreizen en lekker genieten van alle trips die je gaat doen! Wacht je volgende berichtje weer af!
    xx Mirt

• 14 November 2010 - 17:34

Elly:

Hoi Sara,

Wat kun je jezelf toch vergissen in mensen, hij leek zo aardig. Mooi niet dus, totaal geen geduld. Lekker dat jullie van boord zijn, toch nog mooie dingen meegepakt op deze manier.

Maar lekker met jongeren lekker bbq'en en lol maken is wel veel leuker...

Succes met vinden van werk, nu voor twee solliciteren.

Veel plezier weer.

Gr. Elly x

• 17 November 2010 - 21:33

Irma En Dewi Maidman:

Hoi Saar,
    ben toevallig op je site gekomen, heb al je verslagen gelezen. Wat een avonturen maak je mee zeg. Wij wensen je je het allerbeste met je trip daar Down Under.

Kus Dewi en Irma