Weekend!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu Weekend!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu

Weekend!!

Door: sararuiten

Blijf op de hoogte en volg Sara

09 Oktober 2010 | Australië, Cairns

Hee

Nou heb lekker even een lang weekend!! Was gister lekker vrij na 6 dagen gewerkt te hebben vandaag ook en morgen ook nog vrij dus dat is wel even lekker! Had ik nog niet gehad sinds ik in Cairns ben :D en het is ook nog is super lekker weer dus dat is echt super lekker!
Maar afgelope week WEER al me kleding moeten wassen (3e x) door die stomme bedbugs dat was echt een ongeluks dag! Al me kleding gaat naar de maan! Had al een rot dag op me werk gehad was vet laat thuis, kom ik thuis is het dat ik weer al me kleding moest wassen. Julia had het zelfde dus wij maar samen al onze was doen. (om het nog een beetje leuk te maken:P) Gingen de drogers kapot dus wij vet balen moesten we al onze kleding ophangen aan de waslijn terwijl het regende how was echt weer een lekkere dag.
Maarja de volgende dag scheen het zonnetje weer en waren de drogers gemaakt dus was weer alles goed!
En we hadden weer de BBQ zoals elke donderdag was echt super gezellig! Mark was jarig dat is een jongen die ook al lang in het hostel zit en we hadden een sex party haha sloeg echt nergens op dat onderwerp maar sommige mensen hadden dus een verpleegpakje aan en paar jongens waren gekleed in een string en bh was wel grappig de onderkant van de woolshed was weer gereserveerd voor ons dus was weer super gezellig! En op het laatst waren we met zen 4e naar de van gegaan daar nog lekker muziek geluisterd was ook echt super gezellig waren we in slaap gevallen volgende ochtend natuurlijk vet heet in die bus haha.
Gister was ik even met julia en 2 collega's naar Cairns central geweest dat grote winkelcentrum en waren Julia en ik daarna naar een fruitmarkt gegaan vet leuk dus hadden lekker heel veel fruit gekocht 2 verschillende meloenen, bananen, appels, ananas voor heel goedkoop dus hadden lekker fruitsalade gemaakt was echt lekker helemaal met dat warme weer natuurlijk! Daarna lekker even aan de goon met zen alle maar het werd wel heel gezellig en we waren eerst niet vanplan om uit te gaan maar op een gegeef moment zijn Julia en ik toch uitgeraakt en hebben we weer een super gezellige avond gehad harstikke gelachen want het regende en Julia was 2 x op dezelfde plek uitgegleden dus we lagen de heletijd in een deuk (daar had je bij moeten zijn).
Afgelopen dagen zijn der opeens 5 andere nederlanders in het hostel gekomen vind het echt helemaal niks joh!! Moest echt wennen kwam van me werk en hoor ik opeens nederlands gepraat wist niet wat me overkwam haha.. Praat natuurlijk alleen maar engels met iedereen en op me werk dus was echt weer wennen. En vind het ook niks ze praten alleen maar nederlands waar iedereen gewoon bij zit dus op het begin ging ik gewoon niet nederlands tegen ze praten en een nieuw nederlands stel dacht ook echt dat ik engels was haha was zo grappig.
Vandaag was het echt heel erg lekker weer eindelijk een x wanneer ik vrij ben want meestal is het als ik vrij ben dat dan net weer het zonnetje niet schijnt dus had vandaag even aan me bruine kleurtje kunnen werken haha.
Eerst even boodschappen gedaan daarna lekker met Roos gebeld en toen lekker fruitsalade van gister gegeten en toen lekker de heledag bij het zwembad! Op het laatst nog met Julia, Tom en Tom in het zwembad kunsjes (zoals bommetje en weet ik het wat) gedaan haha was echt super grappig even lekker gek gedaan zijn echt 2 gekken die 2 Tom's! Ga vanavond denk niet veel spannends doen!
Maaar morgen ga ik een proefdeuk doen!!! Echt heb der vet veel zin in.
Zou eerst niet gaan want dacht dat ik moest werken maar op het laatst toch nog vrij kunnen krijgen, geboekt en morgen ga ik met 5 andere Julia, Steve, Eddie, Inga en nog een duits meisje dus heb er echt super veel zin in!! Weet eigenlijk niet precies wat de dag inhoud maar het is een gezellig groepje en weet dat we eerst gaan snorkelen en daarna een duik gaan maken!! Dus ik ga morgen gewoon the great barrier reef zienn!! Zooo veel zin in! Dus laat jullie gouw even weten hoe het was!
xx

  • 09 Oktober 2010 - 10:49

    Jonny:

    liefste Saar, je vandaag nog proberen te bellen, maar lukte niet!! de Australische voicemail sprong aan, ook een leuke ervaring, je word erg vrolijk te woord gestaan :)
    Klinkt nog allemaal erg gezellig, maar wat is goon??
    En wat een gekkigheid word er georganiseerd zeg, sexparty!!
    En ook raar hé dat je haast geen Nederlands meer spreekt en het eigenlijk ook niet wil, weet dat wij dat hadden in Costa Rica, ook alleen aan het engels en toen kwam er ergens een hele bus met Nederlanders aan, wij zijn ook toen meteen vertrokken!
    En gaaf dat je die proefdeuk gaat doen haha!! Kom je zeer gedeukt vandaan, of je ligt in een deuk!! haha.
    Meid geniet van het snorkelen, als het net zo mooi is als Bonaire weet je niet wat je onderwater allemaal ziet!! echt geweldig!! en dan duiken, bewaar je rust hoor, raak vooral niet in paniek!!! ook super gaaf, snel wat laten horen!! Heerlijk dat je Roos even hebt gesproken, was je net klaar met je bommetje denk ik!! Mij lukte het niet natuurlijk, maar ik spreek Roos straks ook nog ff, en heb nu weer heerlijk je verhaal zitten lezen.
    Dikke zoen en doe voorzichtig morgen!!!!:)
    X X X

  • 09 Oktober 2010 - 11:27

    Conny:

    Hé lieve Saar,
    Wat geweldig toch weer om te lezen!! Zit iedere keer lekker mee te genieten!! SUPER!! Roos sturen we bijna iedere week een kaart en bij jou kunnen we hier gezellig op reageren!! Blijft toch leuk om de meiden van Ruiten te volgen!! Prachtig dat je morgen gaat duiken.. Dat moet toch erg mooi zijn!! Ik durf het niet.. Moest al aan het snorkelen wennen op Bonaire.. Maar als je dat eenmaal onder de knie hebt is het ook prachtig!! Nou lieve schat lekker genieten met alles wat je gaat zien!! En.. we horen weer heel graag van je!!
    Dikke zoenen Chris en Conny

  • 09 Oktober 2010 - 11:58

    Ria:

    Hoi Saar,
    Meid wat toch weer een heerlijk verhaal. ik kan er echt van genieten hoor! Iedere keer als ik mijn mail open en zie dat jij er weer bent is dat het eerste wat ik lees. Wat hebben jullie toch een lol....Ja en dan is die was doen een tegenvaller hé. Ook ik ben benieuwd wat goon is. Veel succes met deuken hoor. Klinkt ook lekker....maar doe voorzichtig hoor. Luister goed naar wat ze zeggen. Ben benieuwd hoor hoe jij de onderwaterwereld zult vinden. Ik vond het op Bonaire prachtig!! Veel plezier hoor lieverd. Dikke zoen van Ria

  • 09 Oktober 2010 - 21:28

    Domi:

    hee meid

    leuk dat je het zo na je zin hebt nog steeds in cairns!! mis je wel een beetje hoor:) ik ga vandaag na fraser island!! liefssss

  • 10 Oktober 2010 - 07:51

    Lonneke:

    lieve saar wat een leuk verhaal weer en wat heerlijk dat je zoveel lol en plezier hebt! lees je verhaaltjes iedere x weer met veel plezier! ja inderdaad wat is een goon? zal wel een drankje ofzo zijn zeker?:D! geniet lekker van het snorkelen en van het duiken ''misschien heb je dat al gedaan trouwens'' geniet lekker saar ik denk aan je en veel plezier dikke kus mij

  • 10 Oktober 2010 - 08:42

    SARA Zelf:

    Hee allemaal!!
    Deuken was super gaaf haha duiken natuurlijk alleen me oor doet nu pijn.. en Goon is goedkope wijn dat bijna alle backpackers drinken omdat dat het goedkoopste is en je wordt het snel dronken van haha

  • 10 Oktober 2010 - 10:00

    Nick:

    Hey Saar! Elke keer als ik je verhalen lees ben ik echt vet jaloers. Echt tof dat je dit doet! Zou het ook echt wel willen, maarja niet iedereen heeft de kans. Was het duiken mooi? Zal wel daaro! Veel plezier en ik kijk weer uit naar je volgende verhaal. Dikke knuffel, Nick!

  • 10 Oktober 2010 - 16:21

    Elly:

    Hee Saar,

    Wat een gedoe dan inderdaad met de was, maar gelukkig was het snel opgelost. Hoe was de onderwaterwereld, veel mooie dieren gezien? Is je oor alweer over.

    Jullie hebben wel gezellige en leuke feestjes zo te lezen, heerlijk toch....

    Geniet jij lekker verder dan kijk ik uit naar je volgende verhaal.

    knuffel van Ing en Faye.

    Faye wilde laatst bij je op visite. Toen ik vertelde dat je heel ver weg was, had ze bedacht dan maar bij je moeder samen op de koffie te gaan.....

    Elly x

  • 10 Oktober 2010 - 18:11

    Debbie:

    Hee Skat! "Lekker lekker lekker" haha hoog lekker gehalte in je verhaal ;)... je hebt het dus lekker naar je zin helemaal super!! Maximaal genieten lieverd! Dan genieten wij lekker mee met je verhalen. Hele dikke dus van ons!

  • 13 Oktober 2010 - 08:51

    Sonja:

    Hallo aussie,
    Jemig, ik was je toch ff helemaal kwijt.. je kwam niet meer op mijn mail binnen, ik snap er geen bal van :(
    Maar je bent nog steeds lekker bezig met allerlei zaken, beetje werken, veel wassen, veel Duitsers ( hoewel Tom en Tom nu niet echt Duits klinkt :)haha. veel feesten. Klinkt allemaal zeer "gemütlich", dus je spreekt over een jaartje vloeiend Engels én Duits ;)
    Je moeder en Rie lezen niet helemaal lekker je "notulen"want je beschrijft in je vorige verslag prima wat "goon" is... ik zal ze het onder een wijntje drinken wel vertellen:-D.
    Hier alles lekker hoor, Joop 2 is binnengeklapt, zat lekker met zijn zere voeten in mijn gootsteen de blaren te koelen. "Voor het team", dat begrijp je.
    Hij zag een beetje pips, Mats was naar hem toe i.v.m. het binnenklappen, had de rolstoel mee genomen :) Je moeder en ik hadden nog een leuk Delfts blauw tegeltje gekocht met de flitsende tekst: Ben ik geslaagd krijg ik zo'n K..tegeltje. Vond ie wel grappig.
    De kleine van Erik en Do is een skatje, je had al foto's hè.
    Nieuwsflits: de langevliet is klaar!! Het kabinet bijna gevormd!! De Chileense mijnwerkers (!)worden naar boven gehaald en vrijdag gaan we met zijn allen naar Paal6.
    Het is een veeel te lang stukkie geworden maar ik moet je toch een beetje op de hoogte houden ;)
    Werkse nog ff en ben natuurlijk enorm benieuwd naar het volgende relaas.
    Big hug,xxxxxx :-D
    van ons

  • 16 Oktober 2010 - 19:49

    Debbie:

    Sarie!! Wie gehtst mit dir? Even een dikke kus vanuit het koude Julianadorp!!

  • 19 Oktober 2010 - 19:30

    Lida:

    Nou Saar, het blijft maar weekend hé! Ben benieuwd naar het verdere verloop. Of heb je het te druk?? :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Australië

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2011

Thailand

02 Juli 2011

Laatste weekjes Australie

19 Juni 2011

Barkly Homestead

08 April 2011

Roadtrip

19 Maart 2011

Back in Australia again!
Sara

Actief sinds 09 Juli 2010
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 16797

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2010 - 29 Juli 2011

Australië

Landen bezocht: