Ben ik weer! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu Ben ik weer! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu

Ben ik weer!

Door: sararuiten

Blijf op de hoogte en volg Sara

03 Oktober 2010 | Australië, Cairns

Hee

Nou ik zit in een internet cafe.. ik probeer al een half uur foto's op me hyves te zetten maar het lukt niet echt vet vervelend dus ga zo maar even in het hostel nog is proberen.
Maarjaa er zijn dus al verschillende dingen gebeurd met die pil van de budbugs haha:
De 1e x had ik een beetje goon gedronken (dat is goedkope wijn die iedereen hier drinkt) maarja dacht ik dat ik ging slapen dus had een pil ingenomen maar toen vroegen ze of ik der toch nog even bij kwam zitten in de tuin dus dacht ja gezellig kan wel met die pil, was ik in slaap gevallen waar iedereen bij zat haha echt ergg schaamde me rot. 2 dagen later was ik uitgeweest met een groepje duitsers en na het uitgaan gingen we nog even in hun busje gezellig muziek luisteren enzo toen was ik inslaap gevallen en toen werd ik dus wakker om 0600 s' ochtends dus dacht shit ben die pil vergeten, ik snel terug naar het hostel die pil ingenomen verder gaan slapen maar moest dus werken maar door die pil was ik zo diep in slaap dat ik niet wakker werd van me wekker omdat ik hem natuurlijk zo laat in had genomen en werd ik dus pas 11uur wakker veelste laat dik verslapen maarja gelukkig konden ze er op me werk om lachen dus was geen probleem.
En had lekker een dagje extra vrij was uiteindelijk ook wel lekker want het was vet een lekker weer dus was lekker met een duits meisje naar de lagoon geweest en lekker in de hangmat bij het hostel gehangen..
En gister had ik ook lekker vrij want het restaurant was dicht dus was met Julia en Inga 2 duitse meisjes (Ja, ze zijn bijna allemaal duits in dat hostel van mij) naar Cairns Central geweest dat is een groot winkelcentrum ahh was zo moeilijk zulke leuke kleding maar kon niks kopen had alleen even me luchtje opnieuw gekocht want die was op dus dat moest wel..
En we hadden even make-up gekocht voor in de avond want we hadden met het hostel en het hostel naast ons een 90's feest was echt zoo gezellig ze hadden de onderkant van de woolshed gereserveerd voor ons was echt super gezellig!! (had vanochtend dan ook veel moeite om naar me werk te gaan) maar was gelukkig lekker rustig dagje vandaag op me werk dus was niet erg!
En ik heb me planning gewijzigd want ik wou natuurlijk aankomende vrijdag al weg maar dat word dus zowiezo een week later want ik kan wel goed opschieten met Julia dat duitse meisje en we gaan een stuk van de oostkust samen reizen hebben we gister besloten alleen zij moest zowiezo nog een week meer werken dus ik ga ook nog even een week extra werken.. En vind het nu niet zo erg om te wachten want het is nu gewoon wel veilig in het hostel je kent nu iedereen enzo net als, als ik naar me werk ga dan even praatje maken met de buschauffeur want die kennen me nu natuurlijk ook omdat ik elke dag met de bus ga dus dat is gewoon wel leuk en met de mensen in het hostel is het gewoon ook vet gezellig!! Dus heb het wel naar me zin gekregen hier! Nou ik probeer zo even nog de foto's op me hyves te zetten dus jullie zien vanzelf of dat is gelukt of niet!!
Tot de volgende keer!!
xx

  • 03 Oktober 2010 - 08:28

    Jon:

    Heej schat, je net even lekker gesproken en gezien op de webcam, lekker, en je ziet er ook zo blij uit, zagen niet eens je bedbugs beten!!!
    Lekker avondje/nacht :) en ga je zo op je Australische nummer bellen.
    nog maar een dikke zoen X

  • 03 Oktober 2010 - 08:28

    Jon:

    Heej schat, je net even lekker gesproken en gezien op de webcam, lekker, en je ziet er ook zo blij uit, zagen niet eens je bedbugs beten!!!
    Lekker avondje/nacht :) en ga je zo op je Australische nummer bellen.
    nog maar een dikke zoen X

  • 03 Oktober 2010 - 08:28

    Jon:

    Heej schat, je net even lekker gesproken en gezien op de webcam, lekker, en je ziet er ook zo blij uit, zagen niet eens je bedbugs beten!!!
    Lekker avondje/nacht :) en ga je zo op je Australische nummer bellen.
    nog maar een dikke zoen X

  • 03 Oktober 2010 - 08:28

    Jon:

    Heej schat, je net even lekker gesproken en gezien op de webcam, lekker, en je ziet er ook zo blij uit, zagen niet eens je bedbugs beten!!!
    Lekker avondje/nacht :) en ga je zo op je Australische nummer bellen.
    nog maar een dikke zoen X

  • 03 Oktober 2010 - 08:30

    Jon:

    Heej schat, je net even lekker gesproken en gezien op de webcam, lekker, en je ziet er ook zo blij uit, zagen niet eens je bedbugs beten!!!
    Lekker avondje/nacht :) en ga je zo op je Australische nummer bellen.
    Zet ook nog wat foto,s op deze site!! Leuk!!
    Nog maar een dikke zoen X

  • 03 Oktober 2010 - 08:30

    Jon:

    Heej schat, je net even lekker gesproken en gezien op de webcam, lekker, en je ziet er ook zo blij uit, zagen niet eens je bedbugs beten!!!
    Lekker avondje/nacht :) en ga je zo op je Australische nummer bellen.
    Zet ook nog wat foto,s op deze site!! Leuk!!
    Nog maar een dikke zoen X

  • 03 Oktober 2010 - 08:33

    Jonny:

    Heej schat, je net even lekker gesproken en gezien op de webcam, lekker, en je ziet er ook zo blij uit, zagen niet eens je bedbugs beten!!!
    Lekker avondje/nacht :) en ga je zo op je Australische nummer bellen.
    Zet ook nog wat foto,s op deze site!! Leuk!!
    Nog maar een dikke zoen X

  • 03 Oktober 2010 - 08:33

    Jonny:

    Heej schat, je net even lekker gesproken en gezien op de webcam, lekker, en je ziet er ook zo blij uit, zagen niet eens je bedbugs beten!!!
    Lekker avondje/nacht :) en ga je zo op je Australische nummer bellen.
    Zet ook nog wat foto,s op deze site!! Leuk!!
    Nog maar een dikke zoen X

  • 03 Oktober 2010 - 08:37

    Jon:

    lieverd verwijder alles maar snel, hoop dat dat lukt :)
    Kan je niet bereiken op je aus nummer??? :)

  • 03 Oktober 2010 - 08:52

    Debbie:

    Hee hoi! Klinkt allemaal weer errrg gezellig! Haha lekker met die pillen van je! Nou skat veel plezier nog deze week daar tussen de duitsers!! :D Hele dikke kus

  • 03 Oktober 2010 - 08:53

    Debbie:

    Hee hoi! Klinkt allemaal weer errrg gezellig! Haha lekker met die pillen van je! Nou skat veel plezier nog deze week daar tussen de duitsers!! :D Hele dikke kus

    Ahh zie nu ook weer foto's op je hyves... leuk leuk!!

  • 03 Oktober 2010 - 09:08

    Conny:

    Hé lieve Saar,
    Ja.. daar ben ik weer!! Wij hadden nog heerlijk een week vakantie!! Dus allemaal leuke dingen gedaan!! Ook nog even met je moeder naar Texel, wat natuurlijk weer erg leuk was!!
    Het klinkt weer allemaal onwijs gezellig!! En.. wat leuk dat je iemand hebt ontmoet om even verder mee te reizen!! Dan maar een weekje wachten.. Wat maakt het uit.. Je hebt toch nog een lange tijd te gaan!!
    Wat een gedoe trouwens met die pillen!! Maar goed als het maar helpt uiteindelijk!! Ga nog maar heerlijk genieten en wij kijken weer uit naar je volgend verhaal!!
    Erg leuk om te lezen..
    Dikke zoen van ons

  • 03 Oktober 2010 - 09:50

    Margriet En Riekelt:

    Hallo Sara leuk dat wij je reis kunnen volgen en de vele leuke plekjes weer zien die wij ook bezocht hebben met onze daar wonende family. Heel veel plezier gewenst en de groetjes van de buren(tommy)

  • 04 Oktober 2010 - 09:24

    Rie:

    Jeetje Saar wat schrijf je toch grappig en wat maak je een dingen mee...Dat je er zo slaperig van wordt zeg, wat zullen jullie er een lol om hebben. Nou wel leuk dat je samen met een ander meisje samen gaat reizen dan maar even langer werken. Maar zolang je het daar naar je zin hebt is het toch prima... Geniet er maar van hoor!!Ga nu even met Son praten want die belt.

    Dikke kus van Rie

  • 04 Oktober 2010 - 14:26

    Elly:

    Hoi Saar,

    Weet je zeker dat het geen slaappillen zijn. Nou wel lekker dagje kunnen relaxen zo. Heus niet erg toch... Wat leuk dat je samen met Julia stukje Oostkust verder kunt reizen. Nou werk ze nog lekker dat weekje extra.

    Gr. xx

  • 04 Oktober 2010 - 16:13

    Lonneke:

    Hee lieverd wat fijn om weer wat van je te horen. Wat een party animal ben je ook hè:d je hebt het in ieder geval lekker naar je zin=) zijn die beten al weggetrokken of nog niet? Hier gaat verder alles goed schat dikke kus

  • 05 Oktober 2010 - 19:21

    Lida:

    Wat is er met je moeder Saar?? Ze valt wel erg in herhaling! Als dat maar geen dementie is..... Ze is nog te jong hoor! :D
    Zijn ze al een beetje weg, je beten? En zijn je pillen al op? Moet je toch weer aan het bier zeker? Jammer hoor! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Australië

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2011

Thailand

02 Juli 2011

Laatste weekjes Australie

19 Juni 2011

Barkly Homestead

08 April 2011

Roadtrip

19 Maart 2011

Back in Australia again!
Sara

Actief sinds 09 Juli 2010
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 16796

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2010 - 29 Juli 2011

Australië

Landen bezocht: