Bedbugs - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu Bedbugs - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu

Bedbugs

Door: sararuiten

Blijf op de hoogte en volg Sara

26 September 2010 | Australië, Cairns

Hee allemaall!!

En ja ik heb bedbugs te pakken(moeten jullie maar even googlen als je niet weet wat het is) Dus heb overall beten en dan komt er ook nog is bij dat mijn lichaam er dubbel zo erg op reageert dus heb 2x zoveel beten als de al de anderen.. Dus ik loop hier lekker met lange mouwen in 28/30 graden want het ziet er echt zoo lelijk uit al die bulten en helemaal met me werk natuurlijk beetje onsmakelijk als je daar met van die armen eten gaat serveren.. Maar het juikt ook zooo erg dat is echt gewoon heel vervelend.
Maar het goede nieuws is dat ik vandaag even had geregeld dat ik vroeg klaar was met werken (dat was ook echt nodig want het vet een juik en een kater) en toen ben ik gewoon meteen naar de dokter gegaan en heb nu pillen die ik 5 dagen VOOR HET SLAPEN GAAN moet in nemen.. De dokter zij nadrukkelijk voor het slapen gaan omdat je van die pillen beetje dronken kan gaan voelen dus een beetje kan gaan spacen laat maar zeggen haha.. Ben benieuwd we gaan het vanavond even testen.. Zou wel grappig zijn als ik voor me werk even zo een pil inneem maar dat doen we maar niet haha :P
En heb nu al wat meer dagen gewerkt en heb het wel meer naar me zin het gaat best wel goed het is wel echt super druk op het werk maar heb het wel naar me zin met de collega's enzo 1 japanse 2 uit tai wan is echt vet grappig die zijn altijd zoo vrolijk dus dan is het al veel leuker om te werken! En als het heel druk is vliegt de tijd ook zo voorbij!
Ga tot vrijdag daar werken denk ik heb het ze alvast verteld maar ze waren er niet zo blij mee maarja help ze nu wel zoeken naar een nieuwe serveerster en heb al kandidaten dus komt wel goed denk ik!! Want dan ga ik weer lekker reizen heb ik echt zooo veel zin in!!
Maar verder heb ik niet veel interessants meer mee gemaakt maar dat heb je als je een tijdje op dezelfde plek blijft.. Ik laat vast gouw weer wat van me horen!!
xx

  • 26 September 2010 - 09:39

    Jonny:

    :) :) :)
    haha Saar, leest weer heerlijk, net je mail ook gelezen ennnnn ik zal het niet door vertellen haha
    Meid neem gewoon een pil voor het serveren, wie weet wat voor effect!! Misschien word je salaris wel verdubbeld haha.
    Word je daar meteen een entertainer!!! en dan gewoon korte broek en korte mouwen dat word je salaris nog eens verdubbeld, je bent dan een beziens waardigheid :)
    Spreeeeek je en geniet verder meis :)
    hou groots van je x x x

  • 26 September 2010 - 10:22

    Mirt:

    Hee Saar!
    Leuk weer wat van je te horen! Alleen je bedbugs zijn wat minder! Wat een gedoe zeg, onder de bulten en met lange mouwen in die hitte.. Maar goed, je hebt wel weer wat te vertellen! ;)
    Heerlijk dat je weer lekker door gaat reizen!! Dan zal je wel weer veel verschillende dingen gaan mee maken! Zalig gevoel zeg!! :D
    Geniet lekker meid!
    xx Mirt

  • 26 September 2010 - 10:35

    Debbie:

    Iehhh last van plaatsvervangende jeuk!!! Gelukkig dat het serveerstertje spelen je al beter afgaat, eigenlijk zonde dat je stopt.. misschien was hier een mooie carrière voor je weggelegd:D!! Wel lief van je dat je een opzoek bent naar een opvolger. Ben benieuwd naar je volgende bestemming en baantje! Hoorde van pap dat je met Piet ging liften?!? Nou lieverd hoop voor je dat je afraakt van die bedbugs en dat ze niet met je meereizen! Kus en de groeten aan Piet! x

  • 26 September 2010 - 12:16

    Nogmaals Moeders:

    Heb ff een bedbug gegoocheld, brr bah!! Je bent er lekker mee!!! Had graag een plaatje toegevoegd haha.
    Hé en die Piet... is dat die Duitser haha, klinkt niet als Duitser :)
    Waar blijven de foto,s...
    suggestie.... je werkplek de thai o nee het is geen thai?!?! Je gebedbuggelde lijf.. evt Piet haha te flauw lieverd :) hoor je!! webcam is nu helemaal een ideeeeee.Ben je nog enigszins herkenbaar????
    x x x

  • 27 September 2010 - 02:21

    Sara:

    nee ik ga niet met piet reizen en het was gewoon een nederlander

  • 27 September 2010 - 11:27

    Lonneke:

    gedverdemme saar dat zijn enge beestje, neem inderdaad gewoon een pil voor het werken! ken jou het schelen:P veel plezier nog schat! denk aan je! loveyouu xx

  • 27 September 2010 - 11:37

    Elly:

    Hee Saar,

    Eindelijk al je reisverslagen doorgelezen. Wat een avontuur zo zeg. Wat vreselijk naar die bulten, in Canada had je ook van die vieze Bugs. Dus ik weet een beetje hoe het voelt.

    Nog getripped op de pillen, ha ha... Heb je al een goede opvolger gevonden, voor jij je reis vervolgd, sociaal als altijd!

    Wat lijkt me dat zwaar wanneer je zo lang op het vliegveld moet wachten, petje af hoor.

    wanneer is je volgende surfclinic, lijkt me ook zo leuk om te doen.

    Nou meis ik kijk uit naar je volgende reisverhaal. Geniet er lekker van en dikke knuffel van Ingmar en Faye, zal ze de foto's laten zien.

    Elly x

  • 27 September 2010 - 19:08

    Sonja:

    Hallo Saartje,
    Gatver, wat een vieze, etterige, kleine huftertjes zijn dat zeg!! Ook in Amerika blijken ze in verschillende staten voor te komen. Ik blijf wel hier hoor.... hoewel (nieuwtje :)), ook in ons kikkerlandje komen rare beestjes voor. Zo blijken er 3 vreemde snuitkevers de grens over te zijn gestoken, die hier echt niet thuis horen..we gaan patrouilleren ;)
    Je bent er lekker mee zeg, hoop dat die pillen een beetje scoren :-D.Wat een heerlijke temperatuur bij jou, hier is het ongeloveloos k-weer, het heeft vandaag de hele dag geregend. Gisteravond wel erg gezellig gezeten met je mams en de bekende "meisjes", was gezellig.Chrissie had heerlijk gekookt, wat wijntjes erbij.... zalig :)
    Nou,"possum" ( Google maar :-D), gooi die kleren lekker uit en ga lekker in de zoute zee zwemmen, is altijd goed!!
    Big hug van ons allemaal :)

    Enne, wat is dat nou toch met die Piet!!?? ;)

  • 28 September 2010 - 05:05

    Moeders:

    BEDBUGS BE HOTNEWS!!!!
    Er was gisteravond bij Pauw en Witteman helemaal een onderwerp over bedbugs!!
    Dikke zoen ik ga heel hard werken zo!!!
    x x x

  • 29 September 2010 - 18:56

    Lida:

    Nou Saar, je hebt niet alleen in bed gelegen blijkt maar weer. :D Je loopt er de vreemdste dingen van op! Maar een beetje spacen is ook wel lekker. Ben benieuwd naar je nieuwe reisverhalen. We hebben het maar druk met jullie! :) Errug leuk hoor!

  • 02 Oktober 2010 - 16:09

    Ria:

    Eindelijk even weer een reactie van mij hoor. Hoe is het met de jeuk??:-Wat een vreselijke beestjes heb je toch hé. Maar goed dat je ze niet in je dromen ziet. Hier alles goed hoor!! Het is echt herfst en de bladeren beginnen nu al echt te vallen. Ben je nu nog steeds aan het werk of ben je weer op doorreis?Nou we zien je volgende blog met veel plezier tegemoed hoor. Ik geniet er echt van steeds al die verhalen...XX Rie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Australië

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2011

Thailand

02 Juli 2011

Laatste weekjes Australie

19 Juni 2011

Barkly Homestead

08 April 2011

Roadtrip

19 Maart 2011

Back in Australia again!
Sara

Actief sinds 09 Juli 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 16775

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2010 - 29 Juli 2011

Australië

Landen bezocht: