Werken werken werken - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu Werken werken werken - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu

Werken werken werken

Door: sararuiten

Blijf op de hoogte en volg Sara

20 September 2010 | Australië, Cairns

Hee

Nou ze vonden me in het restaurant goed genoeg om aan de slag te gaan dus heb nu 3 dagen daar gewerkt vind het alleen helemaal niks dat serveerster spelen.. maarja nog even een weekje werken en dan ga ik weer lekker reizen denk ik!
Verder had ik in de avonden niet echt heel veel spannends gedaan lekker bij het hostel gezeten met zen alle en had gister even lekker hardgelopen..
Moest vandaag ook eigelijk werken alleen ik had de bus gemist haha. De bussen rijden hier dus haast elke dag andere tijden en het word hier ook zo raar aangegeven wanneer en hoe ze reiden.. Zondag ging die om 0930 dus stond daar vandaag om 0915 had ik die van 0830 moeten pakken want de volgende bus ging pas weer om 1130 dus allemaal heel erg logisch (niet dus) Dus ik had gebeld en ze vonden het gelukkig niet erg,, ik moet overmorgen weer komen!
Ik moest natuurlijk dan voor vandaag even wat anders verzinnen om te gaan doen dus ben even Cairns in gegaan even rondgewandeld en even extra werkkleding gekocht want ik had niet genoeg bij me van wat ze willen dat ik in het restaurant draag. Verder had ik even lekker gezwommen in het zwembad straks even eten bij woolshed denk ik. Daar kunnen we gratis avond eten dus denk dat dat het wordt!
Mis thuis wel hoor! Ook nu erik net een dochtertje heeft gekregen maar hij heeft al een paar foto's gestuurd dus dat is helemaal leuk!! En ga vanavond even lekker met Roos en Deb bellen!:D En vind de reacties telkens na de berichten die ik der op zet ook harstikke leuk! Dus dat maakt het al gouw goed!
O ja en ben der trouwens achter gekomen dat het restaurant waarin ik werk helemaal niet thais is haha.. Ik had het er met een collega over een meisje die 12 jaar in nederland had gewoont want ik vond het menu ook al helemaal niet thais dus zij moest ook al lachen dat ze dat op de advertentie hadden neergezet.. Dus geen thaise maaltijden als ik terug kom haha..
Laat jullie vast gouw weer wat weten!!
xx

  • 20 September 2010 - 08:28

    Jonny:

    Heee Schattekind :)
    Nou wat een verhaal weer, heb je natuurlijk al gesproken!!! En wat heerlijk zo een niet westers land, met dat bus gedoe!!! En niet bij een thai??? Maar wat voor restaurant is het dan?? Maar je gaat er lekker relaxed mee om, en weet je al wat je verdiend???
    Enn Son en ik nemen je kraam vistite waar hoor, we zullen wat leuks voor Yale kopen.
    Vandaag lekker met je zussen bellen :) :)
    Hier is het herfst schat, dus geniet van de warmte! En verder wij aan het werk! Doortje is doortje de lieverd!!
    Ga je spreken!! MSNen
    dikke zoen van je moeder

  • 20 September 2010 - 09:56

    Mariekoee:

    Heee Saartje, de les was niet erg boeiend dus Manon, Tanja en ik dachten je reisverslag weer eens even te lezen. Wat leuk allemaal joh...IN de woolshed ben ik ook vaak geweest, worden er nog steeds veel dingen georganiseerd zoals de "nation nigth" hahah :P. En leuk dat je aan het werk bent als serveestertje. Nou tot snel! Kus

  • 20 September 2010 - 11:46

    Lonneke:

    Hee lieverd haha dus geen Thais restaurant dat is weer even jammer voor het thuis front geen Thaise menu's dus haha. Wat idioot van duw bus tijden zeg dat is verwarrend dan lieverd sorry voor mijn korte bericht maar zit in de trein heb zo examen dus moet er nu uit dikje kus

  • 20 September 2010 - 11:46

    Lonneke:

    Hee lieverd haha dus geen Thais restaurant dat is weer even jammer voor het thuis front geen Thaise menu's dus haha. Wat idioot van duw bus tijden zeg dat is verwarrend dan lieverd sorry voor mijn korte bericht maar zit in de trein heb zo examen dus moet er nu uit dikje kus

  • 20 September 2010 - 12:19

    Ria:

    Hoi Saar, Kom net thuis en hoopte al dat er weer een bericht van je was. En ja hoor!! Wat een stunt zeg, maar wat is het dan voor een restaurant? Ja de bustijden zijn in Nederland vast beter geregeld, maar hier hoef je voor het weer echt niet te zijn hoor. Meid het is gewoon herfst. Nou zet em op met het werk, dan kun je daarna weer verder reizen....XX Rie

  • 21 September 2010 - 20:05

    Sonja:

    Hallo schat,
    Meid, meid, meid... het is dus eigenlijk gewoon een snackbar :)... want ik lees niet wat het dan wel is!! Maakt niet uit toch, je gaat voor de munten!!
    Zeg, nu lees ik dat jij al foto's van de kleine Yale hebt gekregen, zit aan de andere kant van de wereld en wij 8 km verderop.... nothing!! :-D, da's lekker.
    Hier alles lekker hoor. Vandaag "Prinsjesdag", ik heb er echter nog niets van meegekregen, zelfs het hoedje van de Queen nog niet gezien ;)
    Schitterend weer vandaag en morgen ook, dus we genieten met bakken!
    De 2 Jopen zijn weer aan het tijgeren.... en Jorn serveert zich het heen en weer in "EFFE".. ieder zijn vak hè :-D
    Zeg,girly werk ze prettig, hahaha en misschien nog een leuke foto van je Thaise baas ;)
    liefs, xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 25 September 2010 - 10:30

    Conny:

    Hé lieve Saar, daar zijn we weer!! Chris en ik zijn even 2 weken naar Griekenland geweest!! Heerlijk!! Net even je reisverhalen gelezen.. En.. wat heb je alweer veel meegemaakt!! Prachtig om te lezen.. En.. ik ben nu weer helemaal bij, dus ga je vanaf nu weer volgen!! Morgen komen je moeder, Ria, Sonja en Lida bij ons eten!! Ook weer gezellig!! Nee.. we gaan geen Thais eten.. maar Mexicaans!! Heerlijk!! Veel plezier met alles wat je weer gaat doen!!
    Dikke zoenen Chris en Conny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Australië

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2011

Thailand

02 Juli 2011

Laatste weekjes Australie

19 Juni 2011

Barkly Homestead

08 April 2011

Roadtrip

19 Maart 2011

Back in Australia again!
Sara

Actief sinds 09 Juli 2010
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 16794

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2010 - 29 Juli 2011

Australië

Landen bezocht: