Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu

Cairns

Door: sararuiten

Blijf op de hoogte en volg Sara

16 September 2010 | Australië, Cairns

Hello
Nou ik ben dan eindelijk gister aangekomen in Cains!
Ik kwam Dinsdag op het vliegveld om 3 uur snachts wil ik inchecken is me vlucht voor de volgende dag geboekt en ik kon niet meer mee ja of ik moest 300 dollar meer betalen en dat ga ik natuurlijk niet doen als arme backpacker haha.. maarja dan heb je wel even een bel mam momentje.. daarna werden het 26 lange uren op Darwin airport en ik had die nacht al doorgehaald en op het vliegveld ook niet veel kunnen slapen dus was wel even vermoeiend.. heb ik weer..
Achteraf vond ik het wel grappig werd telkens aangesproken door mensen en er was 1 winkeltje dus al tosti etent ben ik een beetje de tijd doorgekomen..
Ik kwam om 0800 aan in Cairns meteen naar het hostel, gelukkig was er nog plaats! Slaap ook nog op dezelfde kamer als Dominique meisje die ook in de groep in Sydney zat dus dat is wel leuk!
Echt een leuk hostel leuke mensen.. Gister avond met zen allen naar een soort sportpark hier geweest gewoon openbaar was dat! echt leuk met een skatebaan der naast en een bbq waar je gewoon kan bbqen als je wil echt heel grappig gingen ze beachvolleyballen met zen alle ik had alleen niet mee gedaan want was best moe.. Was ook overdag met Dominique door Cairns gaan lopen solliciteren.. woow is echt moeilijk om een baantje te krijgen iedereen zoekt hier naar een baan! Heb gelukkig wel wat gevonden!! Thai's restaurant in het plaatsje Kuranda moest vandaag langs komen en ze willen morgen beetje zien hoe ik het doe en dan gaan ze me wat dingen leren.. Heb alleen echt geen zin om te werken erg he! Ik wil gewoon lekker verder reizen haha alleen het moet maar haha moet toch geld worden verdiend! Dus Dominique en ik meteen Kuranda verkent is echt een heel leuk dorpje het was ooit een hippiedorpje echt heel leuk en heel gezellig en kleurrijk dus dat was wel leuk! Straks heb ik een bbq en dan waarscheinlijk uit met zen alle!
Laat gouw weer even wat weten!!
xx

  • 16 September 2010 - 11:31

    Roos:

    lieverd!! blij dat je goed bent aan gekomen al duurde het even;) wat lekker dat je mischien een baantje hebt! klinkt wel leuk thais restaurant!! we bellen lieverd! hou van jee!!!

  • 16 September 2010 - 13:42

    Lonneke:

    Hee lieverd ik verbaas me er toch iedere x weer over, over wat je allemaal mee maakt echt heel leuk! Ben blij dat alles tot nu toe vrij soepel verloopt. Ik snap je echt ik zou ook geen zin hebben in werken haha maar misschien vindt je het wel heel leuk "terwijl ik het zeg denk ik bij mezelf tuurlijk lon haha" veel plezier en succes morgen schat dikke kus

  • 16 September 2010 - 14:02

    Vader :

    Nou lieverd dat klinkt allemaal perfect.
    Hoop dat het ook wat verdient,ga maarrr goed opletten in de keuken ben gek op Thais eten.
    xxxxxxxx

  • 16 September 2010 - 14:33

    Mam:

    Hé lieverd,lach me toch rot hoor, Saar aan het bedienen!! Ga je er toch aan!! tja en net wat pap zegt goed opletten ja, want dan is dat natuurlijk (hmmmm aug 2011) het eerste wat je hier gaat doen als je terug bent voor ons alle maal!! echt allemaal!! incluis onze vrienden en de Jopen een Thaise maaltijd!! haha.
    Klinkt allemaal heerlijk hoor, en gezellig!! Op Google earth het restaurant al gevonden hoor! Met het treintje heen???
    Nou schat, tis ook elke dag zodra we thuis zijn de computer aan en hem op de msn zetten en kijken op je site en de mails!! Heerlijk om alles te lezen!! En Meis je bent heerlijk positief!!! dikke zoenen hoor :) :) :)

  • 16 September 2010 - 14:52

    Sjonny:

    Is een fotootje hier en daar nog een leuk idee ;)

  • 16 September 2010 - 17:09

    Ria:

    Jeetje Saar jij beleefd toch ook van alles hoor!!Nou je hebt gelijk hoor, 300 dollar is best veel!! Die heb je alvast maar weer verdiend. Eigenlijk hoef je nog niet te werk!! Nee hoor meid bij een Thais restaurant lijkt me enig. In de bediening??Of is het net als in Dorpszicht? Nou ik hou erg veel van de Thaise keuken dus neem volgend jaar maar wat recepten mee.. Nou succes met je eerste baantje daar en geniet volop van alles wat je meemaakt. (weer die smileys)niet gevraagd,haha. Dikke kus Rie

  • 16 September 2010 - 18:36

    Lonneke:

    Jij gaat super goed bedienen echt vet een Thais restaurant dikke kus

  • 16 September 2010 - 18:36

    Lonneke:

    Jij gaat super goed bedienen echt vet een Thais restaurant dikke kus

  • 16 September 2010 - 19:46

    Sonja:

    Hello Saartje,
    Jemig, wat een reis weer, je moet wel aardig versleten zijn geweest. Blijf je nou al die tijd in Cairns in dat hostelgebeuren... ik was er al geweest met googelen, lijkt wel een grote plaats. En is dat Kuranda een plaatsje erbuiten?? Was het lang vliegen?? Je ziet het, ik wil alles weten!!! ( Ik doe ff een smile, lekker puh voor Ria) :D :D ;)
    Met je neus alles goed?? :-D !!Hoelang ga je werken in het restaurant?? En... ja we boeken vast voor aug '11, tafel voor zeker 15 ;)
    Laatste nieuws: de Langevliet gaat van 20 september tot 1 oktober dicht, dan weet je dat ook :-D
    Hier alles zalig, behalve het weer.
    Lieve schat,big hug en tot schrijfs.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    ps: Heb je nou al een skippie gezien :)?

  • 16 September 2010 - 20:34

    Lida:

    Hé Saar, hoe lang ga je werken? Het kan je hele leven nog hoor! Ben benieuwd hoe je het vindt. Maar dat lezen we natuurlijk wel weer. Doei!:)

  • 17 September 2010 - 10:13

    Marieke:

    Hee lieve Saar! Wat vrezelijk zo'n lange tijd op het vliegtuig..en ze zijn meestal niet zo als schiphol, helaas!!!
    Maar je bent dus nu in Cairns..nou ik snap heel goed dat je geen zin hebt om te werken hoor haha! Ben je ook bij de lagoon geweest? T zal er wel lekker warm zijn. Nou lieve schat veel plezier met werken bij de thai! En we spreken elkaar gauw via de mail....KUS!

  • 18 September 2010 - 11:33

    Mirt:

    Je hebt weer veel meegemaakt Saar! Wat een gedoe zeg, met die vlucht! Gelukkig heb je er het beste van gemaakt!
    Goed dat je een baantje hebt gevonden.. knoppie moet even om he.. moet toch wat geld verdient worden.. Hihi.. Thais restaurantje is wel leuk denk ik!
    Have fun daar!!
    Kus Mirt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Australië

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2011

Thailand

02 Juli 2011

Laatste weekjes Australie

19 Juni 2011

Barkly Homestead

08 April 2011

Roadtrip

19 Maart 2011

Back in Australia again!
Sara

Actief sinds 09 Juli 2010
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 16771

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2010 - 29 Juli 2011

Australië

Landen bezocht: