Cairns here i come haha - Reisverslag uit Darwin, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu Cairns here i come haha - Reisverslag uit Darwin, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu

Cairns here i come haha

Door: sararuiten

Blijf op de hoogte en volg Sara

13 September 2010 | Australië, Darwin

Hee!!

Nou ik heb een vlucht naar cairns geboekt!! Vlieg morgen om 0500 dus kom daar ongeveer om 0800 aan heb der echt heel veel zin in!! Ga straks alvast even over internet solliciteren voor werk en me hostel regelen enzo! Verder ga ik denk gewoon lekker alles rustig aan doen (zoals elke dag eigelijk) heb me tas al ingepakt vanochtend en verder denk ik dat ik gewoon lekker bij het zwembad ga hangen en mis nog even ergens wat drinken..
Ik was gister natuurlijk naar Litchfield nationalpark geweest!! Ahh het was echt super gaaf!Ik werd om 0700 opgepikt, we moesten best een stukje rijden maar het is hier zulke mooie natuur en lekker muziekie der bij dus het was helemaal niet erg. Toen kwamen we aan bij het bootje waar we mee over de rivier heen gingen hebben we daar eerst nog even kunnen ontbijten en heb ik een slang om me nek gehad vond ik echt vet leuk en toen gingen we de rivier op. Woow der waren echt veel krokodillen gewoon in het wild echt raar om te zien.. Ze werden gelokt met vlees en soms kwamen ze dan uit de rivier gesprongen was echt wel gaaf om te zien!
Na de krokodillentocht zijn we nog naar een paar bekende watervallen geweest. We mochten ook telkens zwemmen (bij de watervallen waar het veilig was dan) dus dat was wel leuk. En ik heb termietenheuvels gezien hele velden vol was echt wel mooi om te zien en sommige waren zoo groot.
Aan het eind van de dag dat we weer terug waren in Darwin was ik uitgestapt bij het marktje hoorde van iedereen dat het heel leuk was dus dacht ga ik daar ook nog even kijken.. was echt wel leuk overal eettentjes en mensen die optraden was wel grappig. Toen ik terug kwam nog even drankie gedaan op het dakterras en uiteindelijk nog de dansmoves van son toegepast in de monsoons dat is wel een leuke bar hier met die jongens en nog andere nederlanders die hier ook slapen. Dus uiteindelijk was het echt een super leuke dag!
Was wel om 0200 ofzo terug gegaan want had vet een hoofdpijn en last van me neus (nu nog steeds) want ik had dus vet een erge blunder gehad.. Ik was dat we terug van de markt kwam vet hard tegen een glazen wand bij de receptie aan gelopen haha was echt heel erg. De deur staat altijd open bij de receptie maar ik nam een afslag te vroeg want ik was met me ipod bezig dus was vet een harde knal haha ik lag natuurlijk helemaal in een deuk alleen het deet wel pijn en vet veel mensen hadden het gezien dus stond weer lekker voor lul haha..
Maarja ik heb zo alweer genoeg verteld ik ga even kijken of ik foto's van gister op de site kan zetten en anders dan moeten jullie even op me hyves kijken!

xx

  • 13 September 2010 - 04:26

    Trotse Zus Roos:

    Hahahaha ik lig helemaal in een deuk hier hahaha, dat is een echte blunder jaa haha, echt mooie fotos johh en gaaf allemaal! Heb zoveel zin om naar je toe te komen! nog 4,5maand:) Dikke kus

  • 13 September 2010 - 06:37

    Lonneke:

    hahahahahahh dat is echt weer iets voor saar barbaar! geweldig wijffie ! en wat een tof verhaal weer echt super vet wat je allemaal gezien hebt! ben zo ontzettend trots op je lieverd! echt heel erg trots! ik denk aan je wijffie! ik ga nu even sporten! dikke kus(L)

  • 13 September 2010 - 07:46

    Mariek:

    Haha Saarrie...leuk om je verhaaltje te lezen! KUS

  • 13 September 2010 - 08:03

    Sonja:

    Hé Saar, het is nog vroeg hier... heb mijn stukje net bij je vorige verslag gezet :-D, beetje dom maar wel waar.
    Evengoed weer een dikke zoen dan maar!!
    xxxxxxxxxxx :)

  • 13 September 2010 - 09:52

    Jonny:

    Heee lieve schat, wat ben je heerlijk trouw met je stukjes en foto,s :) Suuuuuper!
    En wat een heerlijke plannen heb je weer, en toch nog een vlucht kunnen regelen?? Goed hoor!! En je neus????? Nou kind zet m op weer en we webcammen, bellen!! Geniet en een dikke zoen X

  • 13 September 2010 - 15:38

    Ria:

    Jeetje Saar al weer een heel verhaal. Net op hyves je foto's bekeken, gaaf hoor. Meid die krokodil, wat een joekel en dan die slang om je nek. Nou ja je bent er echt 1 van je moeder hoor, die is ook nergens bang voor!! Of praat ik nou onzin. Nou op naar het nieuwe avontuur en belevenissen. Dikke kus van Rie
    ps. ik ben natuurlijk blond, maar nou weet ik toch weer niet hoe ik die smilies erbij kan zetten. Mirt heeft het me vorige week nog weer uitgelegd. Nou ik vraag het wel aan Son of Jon en eens gaat het me lukken hoor!!XX

  • 13 September 2010 - 19:47

    Je Moeders:

    hahaha je hebt ook wel wat te vertellen hoor schat, maar had even met je te doen, zet m op nog 23/22/21/20 enz enz uur op t mooie vliegveld in Darwin, ach jij komt toch altijd wel gezellige en interessante mensen tegen,je zal op t vliegveld ook wel weer wat mee maken, hoop alleen dat je de deuren ontwijkt :) haha
    love you verrie mug x x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Australië

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2011

Thailand

02 Juli 2011

Laatste weekjes Australie

19 Juni 2011

Barkly Homestead

08 April 2011

Roadtrip

19 Maart 2011

Back in Australia again!
Sara

Actief sinds 09 Juli 2010
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 16762

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2010 - 29 Juli 2011

Australië

Landen bezocht: