Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu

Darwin

Door: sararuiten

Blijf op de hoogte en volg Sara

11 September 2010 | Australië, Darwin

Hee!

Nou ik ben nu 2 dagen in Darwin, dat we donderdag nacht aankwamen moest ik echt even wennen. Het hostel zit op de mainstreet en dus ook wat kroegjes/clubs dus wij meteen even een drankje doen in zo'n club want iedereen liep al dronken over straat enzo net chersonissos haha had dat echt niet verwacht!! Dacht ik kom in zo'n boeren gebeuren maar was dus niet zo.. maar het hostel is echt heel erg leuk! Lekker schoon en er zit een gezellig dakterras bij met een barretje en een zwembad enzo echt lekker met die warmte hier!
Slaap met 3 ierse jongens op de kamer en thomas dat is een belgische jongen waar we hier ook mee naartoe zijn gereist maar zijn wel aardige mensen.. De volgende dag zijn we even gaan ontbijten en even richting soort strandje gelopen en in de middag lekker op het dakterras gezeten bij het zwembad met een biertje haha was echt lekker relaxed en dan natuurlijk even richting de kroeg was ook weer gezellig!
Rond Darwin liggen mooie national parks dus ik was vanmiddag nadat ik even bij het zwembad had gelegen Darwin in gelopen om even wat informatie te zoeken voor een trib daar naartoe want wil dat wel graag zien natuurlijk nu ik der toch ben! Dus ik heb voor morgen een trip naar Litchfield national park geboekt! Word om 0700 opgehaald en dan ben ik om 1900 weer terug heel veel zin in! Even krokodillen spotten haha.
Vanmiddag verder nog even met die jongens naar het strandje gelopen even daar gelegen en toen weer terug naar het hostel en weer bij het zwembad gelegen haha lekker relaxed!
Ben net even wezen kijken voor een lift richting Cairns want wil hier eigelijk het liefst maandag of dinsdag weg dus heb al verschillende mensen een smsje gestuurd dus ben benieuwd of ik iemand vind en als dat niet zo is dan moet ik morgen even een last minute boeken en dan vlieg ik daar naartoe! Dus ik laat jullie vast gouw weer wat horen en dan zal ik wel weer even wat foto's uploaden als dat lukt! Vind trouwens de reacties echt leuk om te lezen allemaal! En Son ga die dansmoves zeker even uitproberen haha!

xx Saar

  • 11 September 2010 - 16:04

    Jonny:

    Ha leuk weer Saar :)
    grappig dat je de trip ff alleen boekt, en ook slim om te kijken of je met iemand mee kan liften richting Cairns, wat een eind weg weer, je hebt al heel wat kilometertjes gemaakt in en over Australië, we volgen je
    ook via google earth natuurlijk!! Nou vandaag hebben we lekker gecontact :)
    En roos ook lekker gesproken! Wij lekker aan t werk geweest en nu ook even aan een wijntje!! veel plezier met je trip en handen binnen boord!!!
    x x x

  • 11 September 2010 - 16:34

    Nog Een Keer :

    Heb ff gegoogled, naar Lichtfield nationaal park, gave foto,s Saar, heerlijk zwemmen onder en op de watervallen :) tja en echt krokodillen!! Ook wel gaaf!
    Dikke zoen weer hoor X

  • 11 September 2010 - 16:38

    En Nog Een Keer:

    Beetje fout geschreven haha dan kom je heeeel ergens anders uit!! tis natuurlijk Litchfield :)

  • 12 September 2010 - 08:06

    Lonneke:

    Hee lieve saar wat klinkt het weer allemaal super vet zeg. Leuk dat je ook gewoon overal heen gaat en net wat je moeder zegt je boekt hem wel effe alleen! Ben benieuwd naar de fotos lieverd. Nou ik heb al een paar x auto gereden maar dat is wennen met benzine vooral in zijn 1 wilt dat heft nog wel eens afslaan haha hele dikke knuffel lieverd tot schrijfse weer

  • 12 September 2010 - 11:11

    Yvonne:

    Heeey meid,

    wat super leuk om je verhalen te lezen,Darwin is echt te heet he.Wij waren er ook met een paar dagen weg.Krokodillen jacht is ook super.heb foto's op mijn waarbenjij gezet.
    Patricia en ik gaan morgen met de bus naar Mission Beach 2 uur rijden vanaf Cairns.
    We houden contact en groetjes aan de jongens

    kus kus

  • 12 September 2010 - 14:29

    Mats:

    Hey Saar,
    ouwe surfbabe!
    Klinkt allemaal super gaaf!
    Stink jaloers,
    Meer van die verslagen! :D
    (K)

  • 12 September 2010 - 19:18

    Kees En Lida:

    Hai Saar!
    Wat ben je lekker bezig zeg. De pret spat er van af!
    Leuk ook om alles te lezen hoor. Enne,........ wat voor baan zoek je eigenlijk??
    Ha, ha.
    Wij genieten hier van de spinnen. Wat nou, surfen met haaien en zwemmen met krokodillen! Wij hebben ook wilde dieren hoor!

  • 12 September 2010 - 19:26

    Sonja:

    Hallo girly,
    Het klinkt allemaal erg gezellig hoor. Ga ook ff Googlen klinkt zo gaaf :) Vind het ook wel spannend klinken hoor, even een tripje boeken, croco's ... Gelukkig drink je af en toe wat ;) anders trek je het w.s niet, hahaha.
    Ik zag Mats ook staan. De Jopen hebben weer een gezellig weekend achter de rug gehad, Joop 2 vierde zijn 20ste verjaardag!!:-D
    Nou, Saaaaar ik ga je zeker op de hoogte houden van grappige, opmerkelijke, belangrijke nieuwtjes... dat wordt mijn taak dan maar :-D
    Dikke zoen en warme groet,
    Son en ook Peet en ook Jorn xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 12 September 2010 - 21:22

    Ria:

    Hoi Saar, Meid wat stoer toch wat je allemaal onderneemt. Zo in je uppie, ik vindt het toch wel heel stoer hoor!! Die trip lijkt me wel heel gaaf hoor, crocodile dundee!!Wij heben gezellig gegeten bij Effe van de week. Heerlijk even met de meiden. Alleen de wijn viel bij mij even niet helemaal lekker. Volgende dag niet echt lekker, maar goed vandaag weer oké. Nou zet em op verder en we blijven je volgen hoor stoere meid. Lieve gr van Jan en Rie

  • 13 September 2010 - 07:59

    Sonja:

    Ik raak helemaal verslaafd aan je verslagen :-D, ik dacht toch maar weer even kijken. Dus je liep tegen een deur aan .... drol!! Ja, die geven nog steeds niet mee he :)Dat googlen lukte me nog niet erg, ik zat ook ergens midden in Australië, dus ik ga je mams nog maar ff bellen.
    Stoer mens, beetje met een slang om je nek, kijk je wel iedere keer ff je tassie na, je weet maar nooit :-D !! Laatst had iemand een schorpioen vanuit Bonaire meegenomen,- een zwangere- . Die lopen nu met zijn alle gezellig rond in Vlissingen, in het zeeaquarium, dat dan weer wel ;)
    Nou, ik ga maar eens werken, zet 'm op "aussie"!! :)
    Dikke zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Australië

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2011

Thailand

02 Juli 2011

Laatste weekjes Australie

19 Juni 2011

Barkly Homestead

08 April 2011

Roadtrip

19 Maart 2011

Back in Australia again!
Sara

Actief sinds 09 Juli 2010
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 16794

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2010 - 29 Juli 2011

Australië

Landen bezocht: