Foto's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sara Ruiten - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: sararuiten

Blijf op de hoogte en volg Sara

09 September 2010 | Australië, Sydney

Nou ik heb even een paar foto's geplaatst hoor! vlieg vanavond naar Darwin even de warmte opzoeken!! laat gouw weer even wat weten!
xx

• 09 September 2010 - 08:14

Conny:

Ha die Saar,
    Het is wel heel leuk om een paar foto's van je te zien!! Een hele goeie reis naar Darwin en onwijs veel plezier daar!! En dat gaat natuurlijk weer helemaal lukken!! Ga lekker genieten van het warme weer!! Heerlijk!!
    Dikke zoenen Chris en Conny

• 09 September 2010 - 08:53

Mirthe:

Leuk Saar je foto's! Dat is toch altijd wel erg leuk om te zien hoor!! Gauw maar weer foto's plaatsen!! ;) En... goeie reis naar Darwin!
    Geniet lekker daar!
    xx Mirt

• 09 September 2010 - 10:55

Moeders:

Hé lieverd :)
    heerlijk eindelijk foto,s!!!! lekkere vliegreis maar weer, ben benieuwd, je belt maar snel even!!!
    dikke zoenen xxxx

• 09 September 2010 - 12:34

Sjonny:

tjaaaa foto 8 typies Saaaaar!!!! Moet natuurlijk ook een lijpe foto bij!!!! :) hoor schat!!!

• 09 September 2010 - 12:47

Lisanne:

hee saar,

super leuke fotoos
    kan niet wachte tot je nieuwe verhaaltjes en fotoos

goeie reis naar darwin en ga lekker genieten

xx

• 09 September 2010 - 15:51

Roos:

Lieverd wat een leuke fotos oooh, daar geniet je toch al van als je er naar kijkt:D blij je even gesproken te hebben vandaag en we gaan volgende week weer lekker bellen ben heel benieuwd hoe darwin is in iiedergeval lekker weer en kan je aan je bruiningschema beginnen:P
    hou van je lieverd! dikke kus

• 09 September 2010 - 18:23

Debbie:

Lieverd leuk hoor! Miste ik je net weer vanmiddag... gaat lekker haha. In ieder geval blij met je site :D! Dikke zoen

• 09 September 2010 - 20:41

Lonneke:

Lieverd! Je fotos zijn echt leuk. vindt het super in te zien dat je het zo leuk hebt! Goeie reis wifey. Je zal er wel al zijn of nog onderweg zijn. Dikke kus en tot het volgende verhaaltje

• 09 September 2010 - 21:10

Ria:

Nou Saar ik wordt blij van je foto's hoor. Mooi om te zien dat je geniet. De biertjes smaken je lekker( die foto haha)en het surfen (wat ik je laatst vertelde) was met een zeil!! Dat lijkt me wel wat makkelijker als wat jij hebt gedaan. Wel gaaf hoor! Nu op naar al je belevenissen in Darwin. Lekker dat het zo goed gaat met je. Heel veel plezier hoor lieve Saar. XX

• 10 September 2010 - 00:42

Dominique :

Hee Sara! Wij zitten op dit moment al in Cairns...!! Echt jammer dat we jullie mis zijn gelopen in Darwin....:( maar hopelijk zie ik jullie in Cairns!! Heb al een baantje gevonden hier!! haha, moet bij Peter Pan travels beetje schooonmaken geloof ik, weet niet echt precies wat ik moet doen, heb zo meteen m'n eerste werkdagje....:P mijn aussie nr is: 0401949757
    Heel veel plezier in Darwin! De groeten aan de jongens:) Xx

• 11 September 2010 - 06:46

Sonja:

Hello girl,
    Dus je zit nu lekker in Darwin, ik denk dat ik dat ook wil D). Hier is het grijs en gister heb ik voor het eerst de kachel aan gedaan. Gisteravond met je moeder,Ria en Lida gedineerd..... was erg gezellig. Volgens je moeder wil je wel wat op de hoogte worden gehouden van het nieuws... Nou daar komt het laatste nieuwtje: het blijkt dat tijdens het dansen de l-pols en r-knie zeer opwindend zijn van het mannelijk geslacht. Dus check dat ook even in Darwin :)En het is vandaag 11 sept.... blijft toch altijd een beetje een spannende dag en "onze" Geert Wilders is naar Amerika op bij Ground Zero zijn zegje te doen! Nou. ik stop hoor Saar, leuke foto's ook en ging dat surfen???
    Hele dikke hug van ons allemaal :)